Etiquetas

jueves, 7 de marzo de 2013

Cadira Barcelona de Mies Van der Rohe per nens.


Knoll kids clàssics disseny per nens
Feia dies que us volia parlar de la marca Knoll, la companyia americana que produeix grans clàssics de disseny i que de ben segur que anirem parlant al blog.
Knoll té una línia que es presenta per els més petits de casa amb la col·lecció Knoll Kids, on podem trobar versions infantils d’algunes peces històriques com la cadira Barcelona de Mies van der Rohe entre altres i que avui en vull parlar.

Amb la mateixa qualitat que les peces originals i amb noves i divertides games de colors, el mobiliari està construït i certificat com a segur per nens. A més a més de ser un disseny sostenible i ecològic, qualitat que com sabeu m’encanta.







Cadira Barcelona exposició internacional 1929
La cadira Barcelona de Mies van der Rohe és una de les meves preferides. No em vaig poder resistir a fer-li una foto a la Júlia en una de les de veritat... me la imagino en una de la seva mida i em sembla divertidissima!.
Aquest gran clàssic fou dissenyat per l’exposició internacional del pabelló aleman a Barcelona al 1929.
A més a més disposa del puff de la mateixa sèrie i està a un 80% de l’escala original.


Si us ha agradat el post podeu compartir-lo amb les vostres amistats, potser algú li ve de gust acostar-se al pabelló alemán situat a Montjuïc i fa una volteta... on podrà assentar-se en les cadires originals.
Si voleu podeu fer-vos seguidors del blog, com més serem més riurem! I si voleu em trobareu a twitter @dissenyNens o a les novetats de disseny @atreBte.
Us espero!

NOTA: Les fotos on apareix la Júlia no es poden usar sense el meu consentiment i per escrit.

No hay comentarios:

Publicar un comentario