Etiquetas

lunes, 2 de diciembre de 2013

En nostre calendari Diabox.


Avui continuem parlant dels calendaris d’advent... Hem iniciat el mes de Desembre i la majoria dels petits ja han començat a obrir finestretes… bossetes... capsetes.... cucurutxos... gots de plàstic... sobres.... i un munt de diferents calendaris que molts de vosaltres m’heu ensenyat amb fotografies....desde que vam parlar del Diabox Adventskalender.

Nosaltres vam comprar un Diabox el cap de setmana i ahir ja vam obrir la primera capseta! Podeu veure la reacció de la Júlia al web d’en janpetit… avui al vespre obrirem la segona!

Jo us ensenyo una miqueta com ha quedat el nostre… La Júlia és força petita així que la feina ha estat nostre per fer-li entendre que sols havia d’obrir una capseta... es més…ella volia jugar a obrir capsetes i tancar-les…



Esperem que us agradin i si m’envieu més imatges potser podríem penjar-les i veure la creativitat que poseu els pares i mares els dies previs de Nadal... és ben divertida! Us animeu? A mi m'encanta veure què feu!
Si voleu podeu compartir el post amb les vostres amistats...potser heu vist algú amb un calendari d'advent super divertit i voleu compartir-lo amb nosaltres...potser algú a qui coneixeu li agradarà ensenyar-nos el seu...
La veritat és que era una tradició que a casa no seguíem... potser fa anys havia tingut els de xocolata...però no m'agradava gaire trobar-me una xocolatina... no li trobava la gràcia... i amb la Júlia l'hem recuperat i crec que pot ser molt divertit...


Podeu fer-vos seguidors del blog participant i enviar-nos els vostres comentaris... 
També em trobareu a Twitter @dissenyNens o a les novetats de disseny @atreBte.... o bé a la nostre pàgina de Facebook dissenyNens.

Us espero!


No hay comentarios:

Publicar un comentario