Etiquetas

martes, 15 de enero de 2013

Ludoteca Peek a Boo ideal pels nens



Fa temps vaig descubrir aquest espai de Barcelona per la red i el seu disseny em va cridar força l’atenció… un espai fet a mida per els més petits…un espai on m’agradaria anar i passar la tarda… un espai que hagués volgut tenir jo quan era petita per passar l’estona amb els meus pares.
Peek a Boo és un multiespai infantil a Barcelona, un espai on el disseny estimula els nens.



Peek a Boo va nèixer per la inquietud d’una mare on poder estar amb els seus fills. Un lloc on compartir, aprendre, estimular, disfrutar, degustar, crear aprendre… i es pot fer totes aquestes activitats perquè a part de disposar d’un espai super divertit on jugar i pintar, fan tallers per nens i per pares. També es poden fer celebracions d’aniversari… un bon lloc si no tens lloc a casa o no vols que 4 enanos te la desmontin…

Jo em sembla que vull anar per tornar a ser una nena!
La veritat és que amb les imatges em donen moltes ganes de provar anar amb la Júlia…

I a vosaltres què us sembla? Oi que és divertit? Alguna mami s’apunta? He dit mami i no nens…. Jeje potser anem a jugar nosaltres un dia…creieu que ens acceptaran? m'encanten les cuinetes de fusta...

Peek a Boo
c/Santaló, 126
93.362.25.54
www.peekaboo-play.com

Si us ha agradat el post podeu compartir-lo amb les vostres amistats... i si voleu podeu seguir-me al Twitter @dissenyNens. Us espero!
Com sempre podeu fer-vos Followers del blog es ben fàcil seguir-lo! 

No hay comentarios:

Publicar un comentario